Servicii

Proiectele de consultanță oferă soluții complexe, o abordare corporativă, implică echipe de consultanți cu experiență valoroasă și asistență post-implementare.

Prisma-Prim  ofera

Consultanţă pentru proiectarea, documentarea, implementarea şi pregătire catre certificare.

  • Sistemelor  de management al calităţii (ISO 9001), Procesul de consultantaImplimentarile
  • Sistemelor  de management al calităţii pentru furnizorii de componente din industria auto (ISO TS 16949)
  • Sistemelor  de management pentru laboratoarele medicale  (ISO 15189)
  • Sistemele de management al calităţii pentru dispozitive medicale (EN ISO 13485)
  • Sistemelor  de management al siguranţei alimentului (ISO 22000, FSSC 22000),
  • Sistemelor de management de mediu (ISO 14001),
  • Sistemelor de management a securităţii informaţiilor (ISO/IEC 27001),
  • Managementul calitatii serviciilor IT (ISO 20000),
  • Sistemelor de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (OHSAS 18001),
  • Managementul responsabilităţii sociale (SA 8000),
  • Consultanta automatizare procese şi programe de îmbunătăţire,
  • Securitatea lantului de aprovizionare (ISO 28000),
  • Sisteme de management al energiei  (EN 16001),
  • Sistemelor de management integrate (calitate-mediu, calitate- siguranţa alimentului, calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională etc),
  • Sistemelor de management pentru laboratoare de încercare  conform prevederilor standardului ISO 17025.
  • Sistem de indicatori echilibrați (BSC)
  • Sistem de indicatori de performanță (KPI)

 

Servicii :

        • Reengineering-ul proceselor de business (BPR)
        • Evaluarea companiilor (diagnosticare),  Procesul de auditImplimentarile
        • Reorganizarea companiilor sau departamentelor din cadrul lor,
        • Evaluarea personalului,
        • Audit intern a sistemelor de management implementate conform cerinţelor standardelor de certificare (standard de referinţă ISO 19011),  Procesul de auditImplimentarile
        • Organizarea şi desfăşurarea cursurilor de instruire în domeniul managementului.( Pregatirea auditorilor interni ai companiei, pentru toate standardele de certificare.
        • Organizarea  serviciului de calitate în cadrul  întreprinderilor (aplicarea metodelor noi).
        • Consultanţă şi asistenţă tehnică post-certificare pentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemelor de management certificate.
        • Elaborarea şi documetarea sistemului organizatoric  al companielor (structura organizatorică, elaborarea  fişelor de post, regulamente, fişe de lucru).
        • Servicii in domeniul farmaceutic
        • Servicii post-certificare

 

Management    

  • Analiza diagnostic
  • Strategii de dezvoltare
  • Planuri anuale de dezvoltare
  • Proiectarea business proceselor
  • Reengineering-ul proceselor de business (BPR)
  • Sistem de indicatori echilibrați (BSC)
  • Sistem de indicatori de performanță (KPI)
  • Sistem de management al calității (ISO 9001)

 

  

  • Sistemelor  de management al calităţii (ISO 9001),
  • Sistemelor  de management al siguranţei alimentului (ISO 22000),
  • Sistemelor de management de mediu (ISO 14001),
  • Sistemelor de management a securităţii informaţiilor (ISO/IEC 27001),
  • Managementul calitatii serviciilor IT (ISO 20000),
  • Sistemelor de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (OHSAS 18001),
  • Managementul responsabilităţii sociale (SA 8000),
  • Consultanta automatizare procese şi programe de îmbunătăţire,
  • Securitatea lantului de aprovizionare (ISO 28000),
  • Sisteme de management al energiei  (EN 16001),
  • Sistemelor de management integrate (calitate-mediu, calitate- siguranţa alimentului, calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională etc),
  • Sistemelor de management pentru laboratoare de încercare  conform prevederilor standardului ISO 17025.

 

Servicii :

        • Automatizarea proceselor
        • Evaluarea companiilor (diagnosticare),
        • Reorganizarea companiilor sau departamentelor din cadrul lor,
        • Evaluarea personalului,
        • Audit intern a sistemelor de management implementate conform cerinţelor standardelor de certificare (standard de referinţă ISO 19011).
        • Organizarea şi desfăşurarea cursurilor de instruire în domeniul managementului.
        • Pregatirea auditorilor interni ai companiei, pentru toate standardele de certificare.
        • Organizarea  serviciului de calitate în cadrul  întreprinderilor (aplicarea metodelor noi).
        • Consultanţă şi asistenţă tehnică post-certificare pentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemelor de management certificate.
        • Elaborarea şi documetarea sistemului organizatoric  al companielor (structura organizatorică, elaborarea  fişelor de post, regulamente, fişe de lucru).

Follow Us

Contacte

  • homePrisma Prim
  • phone(+ 373) 693 35 268
  • mailoffice@prisma.md
  • mapMD 2005, str. Piaţa Veche 4, mun.Chişinău, Republica Moldova