Consultanta

Proiectele de consultanță oferă soluții complexe, o abordare corporativă, implică echipe de consultanți cu experiență valoroasă și asistență post-implementare.

Prisma-Prim  ofera Consultanţă pentru proiectarea, documentarea, implementarea şi pregătire catre certificare.

  • Sistemelor de management al calităţii (ISO 9001)(schema, clientii ), 
  • Sistemelor de management al calităţii pentru furnizorii de componente din industria auto (ISO TS 16949) (schema, clientii )
  • Sistemelor de management pentru laboratoarele medicale (ISO 15189) (schema, clientii ) 
  • Sistemele de management al calităţii pentru dispozitive medicale (EN ISO 13485) (schema, clientii )
  • Sistemelor de management al siguranţei alimentului (ISO 22000, FSSC 22000), (schema, clientii )
  • Sistemelor de management de mediu (ISO 14001), (schema, clientii )
  • Sistemelor de management a securităţii informaţiilor (ISO/IEC 27001), (schema, clientii ) 
  • Managementul calitatii serviciilor IT (ISO 20000), (schema, clientii )
  • Sistemelor de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (OHSAS 18001), (schema, clientii )
  • Managementul responsabilităţii sociale (SA 8000), (schema, clientii )
  • Consultanta automatizare procese şi programe de îmbunătăţire, (schema, clientii )
  • Securitatea lantului de aprovizionare (ISO 28000), (schema, clientii )
  • Sisteme de management al energiei (EN 16001), (schema, clientii )
  • Sistemelor de management integrate (calitate-mediu, calitate- siguranţa alimentului, calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională etc), (schema, clientii )
  • Sistemelor de management pentru laboratoare de încercare conform prevederilor standardului ISO 17025. (schema, clientii )
  • Sistem de indicatori de performanță (KPI) (schema, clientii )

 

Servicii :

 

  • Reengineering-ul proceselor de business (BPR). AUTOMATIZAREA PROCESELOR.
  • Evaluarea companiilor (diagnosticare), )(schema, clientii ),
  • Reorganizarea companiilor sau departamentelor din cadrul lor,
  • Evaluarea personalului,
  • Audit intern a sistemelor de management implementate conform cerinţelor standardelor de certificare (standard de referinţă ISO 19011). )(schema, clientii ),
  • Organizarea şi desfăşurarea cursurilor de instruire în domeniul managementului.( Pregatirea auditorilor interni ai companiei, pentru toate standardele de certificare. (instruirea interna si instruirea externa ))
  • Organizarea serviciului de calitate în cadrul întreprinderilor (aplicarea metodelor noi).
  • Consultanţă şi asistenţă tehnică post-certificare pentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemelor de management certificate.
  • Elaborarea şi documetarea sistemului organizatoric al companielor (structura organizatorică, elaborarea fişelor de post, regulamente, fişe de lucru).

 

 

 

 

Follow Us

Contacte

  • homePrisma Prim
  • phone(+ 373) 693 35 268
  • mailoffice@prisma.md
  • mapMD 2005, str. Piaţa Veche 4, mun.Chişinău, Republica Moldova