Index articole
Avantajele certificarii ISO
pastrarea pozitiei de piata si cucerirea a noi nise de piata; |
|
imbunatatirea imaginii organizatiei si plasarea acesteia pe piata concurentiala intr-o pozitie avantajoasa; |
|
coordonarea si conducerea activitatii intregii organizatii intr-un mod planificat si sistematic, conform principiilor managementului calitatii; |
|
cresterea increderii partenerilor de afaceri (clienti, furnizori) in serviciile si produsele oferite, precum si in respectarea conditiilor contractuale asumate; |
|
cresterea satisfactiei clientilor prin indeplinirea cerintelor acestuia, generand incredere |
|
confirma partenerilor (clienti, furnizori) ca societatea functioneaza pe baza unui sistem de calitate recunoscut international; |
|
crearea cadrului pentru imbunatatirea continua a proceselor interne; |
|
imbunatatirea performantei produselor si serviciilor livrate clientilor; |
|
avantaje economice generate de scaderea ponderii produselor defecte, scaderea clientilor ce migreaza catre alte companii si scaderea nemultumirilor clientilor; |
|
adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; |
|
transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; |
|
indeplinirea conditiilor de participare la licitatii |
- << Prec
- Mai departe